Manažer veřejných zakázek
Do naší projekční a architektonické kanceláře hledáme posilu. A máme celkem jasnou představu: musí být pečlivá, zodpovědná a rázná, aby si uměla ohlídat termíny, vyžádat podklady a vzít do parády celou veřejnou zakázku tak, aby byla ťip ťop.
Jsme Atelier 99
- Spolupráce architektů a projektantů v průběhu celého projektu je pro nás klíčový proces. Jedině tak vznikne kvalitní architektura.
- Úzký dialog obou profesí pod jednou střechou zajišťuje komplexní služby od studie až po autorský dozor na stavbě.
- Nabízíme férové podmínky našim zaměstnancům – pravidelný a důstojný plat umožňující finanční jistotu a klid.
- Dáváme architektům důvěru, autonomii a zodpovědnost. Žádné slepé klikání bez jakéhokoli podílu navrhování.
- Technologie nám nejsou cizí. Úspěšně jsme zavedli BIM modelování a vyhlížíme další nastupující trendy v našem oboru.
- Nejsme žádní trpaslíci. Realizujeme stamilionové zakázky, které mají nezanedbatelný vliv na život v našich městech.
- Dbáme na to, aby každý ve firmě věděl, na čem je. Nejsme pankáči, ani firma o pěti lidech. Bez firemních procesů a pravidel se neobejdeme.
- Finančně podporujeme nejrůznější spolky i jednotlivce v nejbližším okolí. Kdo bere, musí i dávat.
Na vašich bedrech spočine
- Zpracování cenových nabídek pro veřejný sektor.
- Příprava veškerých dokumentů.
- Tvorba konceptu, jak získat co nejvíce bodů za reference a zakázku vyhrát.
- Tvorba přípravy pro podávání nabídek atd.
- Spolupodílení se na cenotvorbě.
- Monitorování informací týkajících se veřejných zakázek.
- Příprava reportů, prezentací a statistik.
- Spolupráce a komunikování s ostatními obchodními manažery a kolegy.
- Zjišťování potřebných informací od týmu.
- Příprava související obchodní administrativy včetně smluv.
- Zefektivnění obchodního oddělení.
Na čem nám fakt záleží
- Vaše vzdělání nejlépe právního, stavebního, ekonomického nebo obchodního zaměření.
- Praxe v oboru, zkušenost s veřejnými zakázkami výhodou, ale zaučíme i absolventa.
- Zkušenosti s řízením týmu a schopnost vést, motivovat a koordinovat tým.
- Přirozený talent pro systematickou a pečlivou práci.
- Notnou dávku selského rozumu, abychom si spolu rozuměli.
- Zodpovědnost, schopnost ohlídat si termíny a dotahovat úkoly do konce.
- Znalost MS Office i po slepu.
- Řidičák skupiny B.
Děláme si to v práci pěkné
- Skutečně zajímavé projekty střední a větší velikosti: bytové komplexy, administračky, školy, sportovní areály, bazény, nemocnice a jiné.
- Fokus na to být na špici technologického pokroku.
- Využití moderních technologií při práci: projektování v BIM, focení z dronu, tisk na 3D tiskárně, prohlížení návrhů ve virtuální realitě.
- Práce v atraktivních programech Revit, Photoshop, Illustrator, Indesign, Lumion.
- Odladěné procesy, stabilní tým, zastupitelnost kolegů.
- Inspirativní kanceláře v širším centru Brna.
- Upřímný zájem o profesní růst.
- Možnost e‑learningové platformy SEDUO.
- Výuka angličtiny se skvělým lektorem (dobrovolná).
- Příspěvek na MULTISPORT KARTU.
- Žádný dresscode, žádná křeč.
- Příspěvky na pojištění, penzijní spoření, kočárkovné a taky na stravné.
- Volná pracovní doba, občasná práce z domu.
- Přátelský kolektiv a pravidelné akce za kulturou, sportem i pivem.
Pohovor? Spíš přátelský rozhovor
Pokud vás to zaujalo nebo nás delší dobu sledujete, pošlete nám svoje CV a něco o sobě.
Dáme kafe a vzájemně se obohatíme o zkušenosti nebo se rovnou domluvíme na spolupráci.
Tak co? Dáme kafe?
Ozvěte se. Po e-mailu nebo jakkoliv jinak. Adresu znáte.