Výkonná asistentka CEO & Vedoucí provozu

Provozní srdce ateliéru, opěrný bod pro vedení a spojka mezi lidmi, čísly i každodenním chodem kanceláře.

Naše současná kolegyně se rozhodla posunout směrem, který ji dlouhodobě lákal – do obchodu. Proto hledáme člověka, který převezme její roli. Člověka, který ví, že detaily dělají celek. Člověka, který má silné organizační schopnosti, umí pracovat s lidmi i čísly a zvládne s přehledem držet firmu v chodu.

Jsme Atelier 99

Architektonická a projekční kancelář z Brna, 2. největší na Jižní Moravě. Stojíme za veřejnými i soukromými zakázkami. Od škol přes rezidenční komplexy až po areály v hodnotě 5,5 mld Kč. Navrhujeme a projektujeme s rozmyslem, řídíme s přehledem. A hlavně – je na nás spolehnutí.

Čeká na vás 60členný tým a férové podmínky bez korporátních tabulek. Vaše práce bude pestrá, ale zároveň dostanete důvěru a prostor si ji organizovat po svém.

Co budete mít pod palcem

Podpora CEO

  • Koordinace kalendáře ředitele, příprava schůzek, zajištění porad
  • Reporting klíčových informací pro vedení (predikce, faktury po splatnosti apod.)
  • V případě potřeby zastupování CEO na poradách vedení
  • Podpora projekčního oddělení (plné moci, potvrzení)
  • Běžné operativní adhoc úkoly
  • Spolupráce s nadačním fondem PFM – operativní podpora a komunikace napříč firmou

Provoz kanceláře

  • Zajištění každodenního provozu kanceláře, správa provozních smluv, nákupů i běžné agendy
  • Dohled nad 2členným týmem recepce
  • Správa vybraných systémů a nástrojů (např. elektronické podpisy aj.)
  • Spolupráce s odděleními napříč firmou – provoz, HR, IT, projekce
  • Podpora nových i stávajících zaměstnanců (dohled nad nástupy nových kolegů, úvodní provozní školení aj.)
  • Koordinace přípravy na ISO audity

Na čem nám fakt záleží, co od vás potřebujeme:

  • Máte prokazatelnou zkušenost na pozici asistentky vedoucího
  • Ovládáte MS Office i po slepu
  • Máte VŠ vzdělání, nejlépe stavebního či ekonomického zaměření
  • Vlastníte řidičský průkaz skupiny B
  • Jste samostatná/​​ ý, nepotřebujete vodit za ruku
  • Jste zodpovědná/​​ý a systematická/​​ý, dokážete si ohlídat termíny a práci dotahujete do konce
  • Výzvy zvládnete řešit s nadhledem a s respektem
  • Jste přizpůsobivá/​​ý, umíte zorganizovat sebe i ostatní

Čím vás odměníme:

  • Férová mzda i 25 dní dovolené 🌴
  • Notebook a telefon s daty i neomezeným voláním
  • Peněžní odměny (13. plat)
  • Pestrá, ale zároveň samostatná práce. V organizaci máte volnou ruku.
  • Do detailu vyladěné kanceláře, které jsme si navrhli sami
  • Kurzy či školení dle vlastního výběru, přístup na Seduo a výuka AJ se skvělým lektorem 📚
  • Referral bonus za doporučení nového zaměstnance
  • Volná pracovní doba i občasný home office
  • Příspěvky na stravné, na pojištění, penzijní spoření a taky kočárkovné
  • Výběrová káva, čaje a pravidelná dávka dobrot v kuchyňce
  • Multisport karta, vstup do vlastní posilovny zdarma i kolárna
  • Stabilní a inspirativní prostředí, kde jsme otevřeni novým nápadům
  • Pravidelné firemní akce, teambuildingy nebo výlety za inspirací do zahraničí
  • A hlavně — skvělý tým kolegů a neformální přátelské prostředí

Pohovor? Spíše přátelský rozhovor.

Pokud vás to zaujalo nebo nás už delší dobu sledujete, pošlete nám svoje CV a něco málo o sobě. Stačí se ozvat a domluvíme se na setkání. Bez zbytečných formalit.

Těšíme se na Vás!

Tak co? Dáme kafe?

Ozvěte se. Po e-mailu nebo jakkoliv jinak. Adresu znáte.

Lenka Hrabalová

HR manager

+420 739 372 919 hr@atelier99.cz
Ukažte víc důvodů, proč dělat
Kariéru v A99
Dobré fleky rychle mizí. Mrkněte na život v A99